w prowadzeniu myjni.
WashTec poprowadzi Cię przez cały proces planowania: od analizy konkurencji
i lokalizacji, poprzez zakup odpowiednich urządzeń, aż do rozpoczęcia eksploatacji.
Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń technicznych i ekonomicznych światowego lidera.
I z partnerstwa zbudowanego na zasadach zaufania i równorzędności.
Wykonujemy konkretne analizy lokalizacji obiektu i grupy potencjalnych klientów, które ułatwią ci podjęcie decyzji. Oczywiście, zawsze biorąc pod uwagę sytuację konkurencyjną
w danym regionie. W ten sposób uzyskasz wiarygodną podstawę do dalszego planowania.
WashTec oferuje myjnie samochodowe dostosowane do każdej potrzeby i każdego budżetu. Nasi pracownicy pomogą ci
w wyborze technicznego i ekonomicznego know-how – począwszy od określenia wyposażenia myjni aż do analizy struktury kosztów.
Tak uzyskasz maksymalne bezpieczeństwo inwestycji.
W celu zapewnienia pełnej przejrzystości kosztów, oferujemy różne modele obsługi technicznej. Od umowy o pełną obsługę techniczną z dostosowanymi ustaleniami poziomu serwisu, poprzez modele płatności wg ilości usług mycia, po rozwiązania na wezwanie telefoniczne. W naszych decentralnych lokalizacjach zespoły serwisowe WashTec zapewniają kompetente załatwienie twoich spraw.
Klient z jego indywidualnymi potrzebami stoi w centrum uwagi naszej firmy. Zaczyna się to już od planowania i zakupu myjni.
I obowiązuje podczas całego okresu użytkowania.
Przykład: zespół serwisowy WashTec konfiguruje twoją myjnię
z uwzględnieniem wszystkich istotnych parametrów i z zapewnieniem możliwości finansowania.
Następnie montujemy wybrane rozwiązanie myjni na miejscu
u ciebie. Podczas kontroli przy uruchomieniu, myjnia jest indywidualnie ustawiana, stosownie do warunków otoczenia – gwarantuje to optymalny wynik mycia. Serwis WashTec obejmuje również dobór właściwych środków chemicznych AUWA, oczywiście z uwzględnieniem obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i ochrony środowiska. Za pomocą ukierunkowanych działań marketingowych, pomożemy ci potem w pozyskiwaniu nowych klientów oraz w pozyskiwaniu lojalności klienta.