I utrzymuj dialog z klientami. WashTec udzieli ci wsparcia
w odpowiednim udoskonalaniu twojej koncepcji marketingowej. Na przykład przez atrakcyjne oferty promocyjne lub systemy bonusowe do nagradzania stałych klientów.
Każdy klient ma indywidualne wymagania – a te mogą się ciągle zmieniać. Aby na długo przywiązać do siebie klientów, musisz znać
i zaspokajać ich potrzeby. Można to osiągnąć przez doskonale dopasowaną technikę mycia, ale także przez działania budujące zaufanie klientów i nagradzające ich lojalność.
WashTec wspólnie z tobą przeanalizuje, jakie działania i programy lojalnościowe są najodpowiedniejsze dla twojej lokalizacji. Może to być dodatkowe wyposażenie techniczne twojej myjni w celu optymalizacji wyników mycia. Albo drobne upominki, z pomocą których trwale zapiszesz się w pamięci swoich klientów. Albo też programy lojalnościowe z ekskluzywnymi dodatkowymi korzyściami dla wiernych klientów.