Menü
header_marketing_kundenbindung_082023_NEU_01.jpg
Schließen
Serwis

WashTec Operational
Services Sp. z.o.o.
 

ul. Wadowicka 8H
30-415 Kraków
Tel.: +48 12 269 18 00
E-Mail: serwis[at]washtec.pl

 

WashTec Polska Sp. z o.o.

ul. Sienna 73

00-833 Warszawa

Telefon +48 782 402 999

Formularz kontaktowy

Pozyskiwanie lojalności klienta

Zadowolony klient powróci.

Oferuj swoim klientom dokładnie takie usługi, jakie preferują.
I utrzymuj dialog z klientami. WashTec udzieli ci wsparcia
w odpowiednim udoskonalaniu twojej koncepcji marketingowej. Na przykład przez atrakcyjne oferty promocyjne lub systemy bonusowe do nagradzania stałych klientów.

Jak utrzymać długofalowo wiernego klienta.

Każdy klient ma indywidualne wymagania – a te mogą się ciągle zmieniać. Aby na długo przywiązać do siebie klientów, musisz znać
i zaspokajać ich potrzeby. Można to osiągnąć przez doskonale dopasowaną technikę mycia, ale także przez działania budujące zaufanie klientów i nagradzające ich lojalność.

WashTec wspólnie z tobą przeanalizuje, jakie działania i programy lojalnościowe są najodpowiedniejsze dla twojej lokalizacji. Może to być dodatkowe wyposażenie techniczne twojej myjni w celu optymalizacji wyników mycia. Albo drobne upominki, z pomocą których trwale zapiszesz się w pamięci swoich klientów. Albo też programy lojalnościowe z ekskluzywnymi dodatkowymi korzyściami dla wiernych klientów.

Kundin freut sich über Give-Away

Te tematy mogą cię również zainteresować