z tobą właściwą koncepcję marketingu, która przyniesie ci długofalowe korzyści.
Każda lokalizacja jest inna. Podobnie, jak każdy klient jest inny.Ale każdy oczekuje, że znasz jego potrzeby.WashTec opracuje wraz z tobą właściwą koncepcję marketingu, która przyniesie ci długofalowe korzyści.
Marketing jest ważnym elementem koncepcji usług WashTec. Jakie środki komunikacji pasują do twojej grupy potencjalnych klientów?
A jakie do twojej lokalizacji? Co oferuje regionalna konkurencja? Jakie pojawiają się sezonowe i regionalne okazje do promocji?
Na podstawie tych pytań WashTec opracowuje odpowiednią strategię marketingową. Z działaniami skrojonymi na miarę potrzeb twojej lokalizacji i grupy potencjalnych klientów. I przyczyniającymi się do optymalnego wykorzystania możliwości twojej myjni.
Oferujesz szczególną usługę mycia. Zwróć na to uwagę swoich klientów. Czy chodzi o promocje w godzinach po pracy, czy mycie w dni świąteczne czy też mycie po sezonie zimowym: opracowujemy przekonujące pomysły. I pomagamy ci w ich propagowaniu: przy kasie, przed myjnią albo na ulicy. Albo też przez mailing i ogłoszenia prasowe.
Możesz celowo optymalizować działania tylko wtedy, gdy wiesz, co trafia do twoich klientów, a co nie. I wtedy dalej rozwijać swoją koncepcję marketingową. WashTec udziela ci przy tym wsparcia. Osobiście i z pomocą naszego oprogramowania WashTec Plus.