Menü
header_metamenue_presse_082023_NEU.jpg
Schließen
Serwis

WashTec Operational
Services Sp. z.o.o.
 

ul. Wadowicka 8H
30-415 Kraków
Tel.: +48 12 269 18 00
E-Mail: serwis[at]washtec.pl

 

WashTec Polska Sp. z o.o.

ul. Sienna 73

00-833 Warszawa

Telefon +48 782 402 999

Formularz kontaktowy

EasyCarWash: wyższe przychody bez względu na pogodę!

 Jak zwiększyć przychody i lojalność klientów? Rozwiązanie jest proste: EasyCarWash. Dzięki zorientowanej przyszłościowo koncepcji mycia, właściciele myjni mogą prowadzić opłacalny biznes niezależnie od pogody, pory roku i dnia tygodnia. EasyCarWash oferuje klientom nielimitowane mycie auta, dzięki czemu prowadzący myjnię mogą zwiększyć swoje zyski o 20% i więcej. Dodatkowo koncepcja ta zwiększa lojalność klientów, a dzięki aplikacji EasyCarWash jest łatwa w obsłudze.

Ruch na myjni samochodowej jest zależny od pogody, pory roku i dnia tygodnia. Przychody uzyskuje się tylko wtedy, gdy kierowcy korzystają z myjni. Tak było do tej pory! Dzięki koncepcji EasyCarWash klienci będą korzystali z usług mycia niezależnie od tych czynników, ponieważ za stałą, miesięczną opłatą mogą umyć auto tyle razy, ile mają ochotę. Okazuje się przy tym, że klienci „ryczałt“ wydają przeciętnie dwa razy więcej na mycie samochodu niż zwykli klienci. W ten sposób prowadzący myjnię zwiększają swój zysk o 20% i więcej. Czynniki atmosferyczne nie odgrywają już żadnej roli, ponieważ nielimitowani klienci zapewniają stałe obroty niezależnie od pogody, pory dnia czy roku. Ponadto większa częstotliwość mycia ma również pozytywny wpływ na inne usługi świadczone przez ajenta stacji. Klienci korzystający z opcji „ryczałt“ myją swoje samochody trzy do czterech razy częściej niż zwykli klienci, oznacza to również od trzech do czterech razy więcej kontaktów z klientem w przypadku innych produktów i usług oferowanych na stacji.

EasyCarWash: łatwo, szybko i  wygodnie.

EasyCarWash, dzięki zwiększonemu komfortowi, dostarcza prowadzącym myjnię lojalnych klientów, co zapewnia im sukces w przyszłości. To najprostszy sposób na umycie samochodu. Klient podjeżdża pod myjnię portalową, gdzie umieszczona na wjeździe kamera skanuje tablicę rejestracyjną samochodu, następnie wjeżdża na myjnię i uruchamia zamówiony wcześniej program mycia za pomocą aplikacji EasyCarWash. Na stacji Drive-In klient może oczywiście pozostać w aucie, ale jeśli zdecyduje się wysiąść, program mycia może łatwo uruchomić za pomocą przycisku startowego przed halą myjni. Wysoki poziom komfortu odróżnia takie myjnie od konkurencji. W obszarze administratora aplikacji EasyCarWash prowadzący myjnię ma przegląd wszystkich ważnych danych, takich jak np. stopień wykorzystania myjni, obroty w danym miesiącu lub liczba myć dziennie.

WashTec szczególnie mocno wspiera właścicieli myjni przez marketing. W obszarze administratora aplikacji EasyCarWash dostępne są różne, skuteczne kampanie marketingowe. W ten sposób przyciąga się uwagę klientów myjni. Oprócz tego w aplikacji EasyCarWash można indywidualnie dobrać układ graficzny dla każdej lokalizacji myjni.  Bezpłatną aplikację EasyCarWash App można pobrać z AppStore dla telefonów Apple i Android. W aplikacji klient łatwo może wybrać myjnię, która oferuje usługi „ryczałt“, czyli nieograniczone mycie. Po wpisaniu nazwiska, adresu e-mail i numeru rejestracyjnego samochodu można od razu korzystać z mycia bez limitu. Klient nie musi już zajmować się wyborem właściwego programu, ponieważ zrobił to już wcześniej, wybierając w spokoju zamówiony program mycia. Jest to proste, szybkie i wygodne.

Możliwość tworzenia atrakcyjnych ofert mycia.

Przez aplikację EasyCarWash prowadzący myjnię mogą dodatkowo oferować indywidualne usługi mycia klientom, którzy jeszcze nie zdecydowali się na opcję „ryczałt“. Albo klientom, którzy w uzupełnieniu do wybranego w miesiącu programu mycia chcą wybrać inną opcję mycia samochodu. Za pomocą funkcji „WashWallet“ w aplikacji klienci myjni mogą doładować swoją portmonetkę. Jest to świetna okazja dla prowadzących myjnię do prezentowania różnych atrakcyjnych ofert mycia. Dla właścicieli myjni korzystających z koncepcji EasyCarWash oznacza to: wszędzie tam, gdzie znajdują się chętni do mycia samochodu ze smartfonem, istnieją potencjalni klienci mycia bez limitu. Model biznesowy EasyCarWash opracowany przez firmę WashTec zapewnia prowadzącym myjnię maksymalne wykorzystanie potencjału klientów.

W razie pytań oraz w celu uzyskania dalszych informacji:

Sabine Zimmerer (Vice President Head of Global Marketing)
tel.: +49 821 5584-1289
Mobile.: +49 175 430 2778
email szimmerer@washtec.com