Menü
header_blog_ger_11.jpg
Schließen
Serwis

WashTec Operational
Services Sp. z.o.o.
 

ul. Wadowicka 8H
30-415 Kraków
Tel.: +48 12 269 18 00
E-Mail: serwis[at]washtec.pl

 

WashTec Polska Sp. z o.o.

ul. Sienna 73

00-833 Warszawa

Telefon +48 782 402 999

Formularz kontaktowy

Tych gadżetów reklamowych nie powinno zabraknąć w żadnej myjni samochodowej

Gadżety reklamowe to drobne rzeczy o znikomej cenie, które mogą mieć jednak duży wpływ: darujesz je swoim klientom w myjni samochodowej. Ich zaletą jest to, że klienci będą sobie przypominać o twojej myjni, gdy z nich korzystają. Dostępnych jest wiele gadżetów reklamowych, które w różny sposób spełniają swój cel. 

Upominki, które są bezpośrednio związane z autem

Podaruj swoim klientom niewielki, praktyczny przedmiot do samochodu, który będzie przypominał o tobie w momencie użycia. To znaczy: że klienci siedzą w tym momencie w samochodzie i mogą spontanicznie zdecydować, że właściwie nadszedł już czas, aby ponownie umyć auto. Do tej kategorii należą na przykład ściereczki z mikrofibry do deski rozdzielczej, skrobaczki do lodu i papierowe dyski parkingowe. Przedmioty te są bardzo często w użyciu, a kiedy klient patrzy na nadrukowaną na nich nazwę myjni samochodowej, to w głowie zaświta mu pomysł umycia samochodu. Inną opcją są pokrowce na prawo jazdy i dokumenty pojazdu – przydatne, zawsze w użyciu, a także związane z samochodem. Wszystkie te gadżety nie kosztują dużo, jeśli zamawiane są w dużych ilościach, ale mogą odgrywać bardzo dużą rolę. 

Prezenty, które odgrywają rolę w życiu codziennym

Nie jest absolutnie konieczne, aby twoje gadżety reklamowe miały coś wspólnego z samochodem. Decydujące jest, że klienci zawsze biorą je do ręki i często je używają. Dotyczy to na przykład długopisów: w każdym domu długopisy są używane do zapisywania różnych notatek i wiadomości. Nazwa twojej myjni zawsze na nowo przypomina o tobie i zapewnia, że klient wpada na pomysł „przecież mógłbym znowu umyć samochód”. To samo odnosi się do smyczy na klucze z nazwą twojej myjni samochodowej. Bardzo dobre są również małe notatniki, a jeszcze lepsze kieszonkowe kalendarzyki. Jeśli ktoś używa czegoś takiego, często wpisuje tam notatki – i za każdym razem widzi twoją nazwę na okładce.

Prezenty dla dzieci

Kiedy rozdajesz małe upominki dzieciom, nie obchodzi je wcale, jaki mają nadruk. Ale rodzice nie zapomną o tym serdecznym geście i będą wspominać twoją myjnię, jako szczególnie przyjazne miejsce. U małych dzieci dużą popularnością cieszą się baloniki (można je również nadrukować), podczas gdy dzieci w wieku szkolnym są bardziej zafascynowane samochodzikami do zabawy lub kwartetem samochodowym. Wszystkie te prezenty można zamówić z nadrukiem i w dużych ilościach. Natomiast ze słodyczami trzeba teraz nieco uważać: nie wszyscy rodzice chętnie widzą, że ktoś daje ich pociechom miniopakowanie z żelkami. Lepiej ograniczyć się do prezentów niejadalnych.

Wniosek

Twoje gadżety reklamowe nie muszą być najwyższej jakości i nie powinny wyrywać dużej dziury w twoim budżecie. Ważne jest, żeby jak najlepiej spełniały swoją rolę i stale przypominały klientom, że znowu nadszedł czas na mycie auta. Niemniej ważne są drobiazgi przeznaczone dla dzieci klientów. Ale nie myśl, że upominki uwolnią cię od potrzeby bycia miłym dla swoich klientów! Również drobne prezenty pozostawią dobre wrażenie tylko wtedy, gdy będą przekazywane z uśmiechem.