Menü
header_blog_ger_05.jpg
Schließen
Serwis

WashTec Operational
Services Sp. z.o.o.
 

ul. Wadowicka 8H
30-415 Kraków
Tel.: +48 12 269 18 00
E-Mail: serwis[at]washtec.pl

 

WashTec Polska Sp. z o.o.

ul. Sienna 73

00-833 Warszawa

Telefon +48 782 402 999

Formularz kontaktowy

Tak pozyskasz więcej klientów online dla swojej myjni

Badania online ARD/ZDF  z roku 2017 wykazały, że Niemcy są codziennie przez ponad dwie godziny w Internecie. Czas korzystania gwałtownie wzrósł w ciągu ostatnich lat i ten rosnący trend stale się utrzymuje. Wykorzystaj ten fakt i wzmocnij swoją obecność online!

Szybkie wyszukiwanie w reklamach Google

Czy masz już stronę internetową, na której prezentujesz swoim klientom i potencjalnym klientom myjni interesujące informacje i akcje promocyjne? Doskonale. Jeśli jednak twoja aktywność online nie wykracza poza stronę internetową, to marnujesz wartościowy potencjał: reklamuj swój obiekt także przez reklamy Google! Reklamy te przyciągną potencjalnych klientów surfujących w Internecie, a twoja strona internetowa pojawi się w wynikach wyszukiwania lokalizacji myjni samochodowych. Dzięki reklamom Google możesz niewielkim kosztem osiągnąć duży zasięg. Oczywiście ma to wpływ na budżet, zależnie od tego, czy twoja myjnia znajduje się na wsi czy w dużym mieście, ale i tak reklama tą metodą zazwyczaj się opłaca. Do tego potrzebujesz jedynie konta Google AdWords, przez które możesz zarządzać kontem reklamowym. W samym serwisie Google uzyskasz wiele pomocnych informacji , które ułatwią ci założenie konta i tworzenie reklam. Reklamy te nie są wyświetlane przypadkowo, lecz mogą być przez ciebie bardzo dokładnie sterowane. Przykładowo, możesz podać grupę docelową według płci lub wieku oraz ustalić promień zasięgu w jakim reklama ma być publikowana.

Zawsze w dialogu dzięki kontom w mediach społecznościowych

Stronę internetową i stosowną reklamę online dla twojej myjni możesz idealnie uzupełnić przez odpowiednie konto w mediach społecznościowych. Z reguły do zamieszczania treści operatora myjni samochodowej nadają się Facebook i Instagram. Facebook umożliwia Ci ciekawy miks postów, zdjęć i filmów wideo, którymi możesz dzielić się ze swoją społecznością – czyli z klientami twojej myjni. Instagram pozwala publikować zdjęcia i filmy wideo. Oczywiście jedno drugiego nie wyklucza. Ale przy wyborze swojego konta w mediach społecznościowych pamiętaj o tym, że żyje ono wyłącznie z treści i aktywności. Nie wystarczy utworzyć konto i od czasu do czasu coś na nim publikować. Musisz regularnie umieszczać zdjęcia, akcje promocyjne albo ciekawostki. W najlepszym przypadku rozwinie się mała społeczność osób myjących samochody, która nie tylko zapewni obroty, ale także szczerą krytykę. Nie masz dość czasu na odpowiednie zarządzanie kontem i tworzenie własnych postów? Zatem rozejrzyj się za kanałami producentów myjni samochodowych. Wiele z nich oferuje treści dla operatorów myjni, które można łatwo pobrać i udostępnić innym. Możesz też poprosić swoją społeczność o przesyłanie własnych migawek z mycia samochodów w twoim obiekcie. Zaskoczy cię, jak duży będzie rezonans internautów.

Podobnie jak w Google, istnieje też możliwość wyświetlania reklam  na Facebooku. Dwa miliardy osób korzysta z Facebooka co miesiąc. Większość osób myjących samochody i posiadających smartfona korzysta także z Facebooka. Oznacza to, że oprócz reklam w Google możesz wykorzystywać także reklamy na Facebooku, aby pozyskać więcej klientów online. Zrób test i wypróbuj różne kampanie. W ten sposób szybko zorientujesz się, która metoda najlepiej pasuje do twojej lokalizacji. W taką metodę możesz potem zainwestować nieco więcej pieniędzy. Tak samo jak w Google, także i na Facebooku możesz dostosować ogłoszenia reklamowe do swoich grup docelowych i indywidualnie je emitować.

Wniosek: wzrost obrotów dzięki reklamie online

Reklama online opłaca się w zasadzie każdemu przedsiębiorcy. Istnieją tutaj wielostronne i nieskomplikowane możliwości dotarcia do wielu osób. Poniżej jeszcze raz podsumowanie najważniejszych rzeczy:

  • Ludzie w Niemczech spędzają średnio ponad dwie godziny dziennie w Internecie.
  • Za pomocą strony internetowej przekazujesz potencjalnym klientom ważne informacje.
  • Dzięki reklamom w zostaniesz odnaleziony przez wielu internautów.
  • Konta w mediach społecznościowych zapewnią, że twój zakład będzie tematem rozmów.
  • Zarówno w Google jak i na Facebooku możesz emitować ukierunkowaną reklamę dla swojej grupy klientów.