WashTec Operational
Services Sp. z.o.o.
ul. Wadowicka 8H
30-415 Kraków
Tel.: +48 12 269 18 00
E-Mail: serwis[at]washtec.pl
Masz znakomitą lokalizację myjni i do tego jeszcze stronę internetową pełną informacji? Świetnie, teraz musisz je jeszcze odpowiednio zaprezentować. W tym celu twoja strona internetowa powinna zawierać cztery rzeczy.
Jedno zdjęcie na stronie internetowej mówi więcej niż 1000 słów: zdjęcia myjni mogą działać na klientów zapraszająco. Jeśli goście strony internetowej zobaczą twoją czystą i wysokiej klasy myjnię, to już wywarłeś pierwsze dobre wrażenie. Filmy wideo są szczególnie przekonywujące: przejedź przez swoją myjnię i spokojnie sfilmuj przebieg mycia.
Przy tworzeniu strony internetowej zawsze nawiązuj do designu twojego obiektu! Dlatego dopasuj barwy i logo do tożsamości twojej firmy. Pokaż też swoich pracowników, jeśli wyrażą na to zgodę: przyjazna twarz, która wita klientów myjni nie tylko na stronie internetowej, ale także na miejscu, budzi zaufanie i zapewnia pozyskanie lojalnych klientów.
Oprócz przyciągających uwagę zdjęć i filmów, najważniejszą rzeczą w twojej prezentacji internetowej są fakty na temat twojej myjni. Przekaż gościom twojej strony internetowej wszystkie informacje, jakie mogą ich zainteresować: na przykład, przedstaw wszystkie oferowane programy mycia i w łatwo zrozumiały sposób wyjaśnij, czym się różnią. Objaśnij, jakie programy oferujesz dla kogo i w jakich sytuacjach, oraz przedstaw ukierunkowane rekomendacje. Klient poczuje się pewniej, ponieważ już przed pierwszym myciem samochodu w twojej myjni może spokojnie w domu zapoznać się z programami mycia. Największą możliwą przejrzystość zapewnia podanie dokładnych cen poszczególnych programów mycia. Także godziny otwarcia twojej myjni muszą być widoczne na pierwszy rzut oka.
Za pośrednictwem strony internetowej możesz przekazać internautom pierwsze wrażenie z twojej myjni i zachęcić ich do umycia samochodu. Wykorzystaj tę ciekawość odwiedzających i zaoferuj na stronie internetowej akcje promocyjne w myjni. Na przykład możesz oferować ceny online oparte na kuponach, aby przekonać odwiedzających stronę internetową do faktycznego odwiedzenia twojej myjni. Popularne są też specjalne promocje, takie jak trzy mycia samochodu za cenę dwóch: Jeśli ktoś był u ciebie trzy razy i przekonał się o dobrej jakości mycia, to przyjedzie ponownie.
Także oferty sezonowe (“z okazji rozpoczęcia wakacji”, “do Zielonych Świątek” itp.) mogą przekonać internautę do odwiedzenia twojej myjni. Tutaj nie ma żadnych ograniczeń. Ale przy układaniu akcji promocyjnych i działań reklamowych musisz uwzględnić fakt, że oferowanie takich korzyści jak "upominek", "wynagrodzenie", "podarunek reklamowy" czy "upominek za kupon" jest niedopuszczalne zgodnie z przepisami dotyczącymi korzyści materialnych.
Aby można było odnaleźć twoją strone internetową, ważny jest temat optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search Engine Optimization, w skrócie SEO). Chodzi tu o takie zoptymalizowanie treści strony internetowej, żeby w rankingu bezpłatnych wyszukiwarek internetowych, takich jak Google, ukazywała się na pierwszych pozycjach. Jeśli potencjalny chętny na umycie samochodu wyszukuje na przykład na podstawie haseł „myjnia samochodowa Augsburg“, to twój obiekt powinien być wyświetlany wśród pierwszych dziesięciu wyników wyszukiwania – tylko nieliczni zadają sobie trud czytania drugiej strony rankingu wyszukiwarki.
Dobre pozycjonowanie twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania możesz osiągnąć, jeśli przy tworzeniu strony internetowej uwzględnisz podane niżej punkty. Staranną analizę oraz dostosowaną do twojej strony internetowej strategię otrzymasz oczywiście od agencji SEO, jednak na początku pomogą ci następujące punkty:
O tym jak możesz zainspirować klientów twojej myjni w Internecie dowiesz się więcej w naszym artykule “Tak pozyskasz więcej klientów online dla swojej myjni”.