WashTec Operational
Services Sp. z.o.o.
ul. Wadowicka 8H
30-415 Kraków
Tel.: +48 12 269 18 00
E-Mail: serwis[at]washtec.pl
Jeśli twoja myjnia samochodowa znajduje się przy bardzo ruchliwej ulicy i już dzięki temu faktowi możesz pozyskać wielu klientów, to masz szczęście ze swoją lokalizacją. Jednak zarówno w tym przypadku, jak i w mniej korzystnych lokalizacjach istnieje możliwość, żeby twoja myjnia stała się jeszcze bardziej znana. Jak to zrobić? Przede wszystkim za pomocą takich środków jak: “lokalna reklama”, “rzucająca się w oczy lokalizacja” i lokalna kooperacja”! Tutaj znajdziesz trzy pomysły na ten temat!
W dziennikach czy tygodnikach możesz niewielkim kosztem zamieścić ogłoszenie, za pośrednictwem którego zwrócisz uwagę na swoją myjnię lub na akcje promocyjne. Ponadto dotrzesz w ten sposób nie tylko do mieszkańców swojego miasta, ponieważ gazety mają zazwyczaj większy zasięg. Ogłoszenia w prasie kościelnej lub stowarzyszeniowej również mogą być możliwością skutecznej i taniej reklamy. Albo wykup reklamę na autobusie miejskim lub innym środku publicznej komunikacji, jeśli przedsiębiorstwo komunikacyjne w twojej gminie oferuje taki program. W ten sposób twoja firma będzie wszechobecna w twoim otoczeniu, a nazwa firmy będzie dobrze znana nawet dzieciom.
A czy myślałeś kiedyś o reklamie w lokalnej rozgłośni radiowej? Reklama w lokalnym radio czy telewizji może być tańsza niż ci się wydaje, a do tego dociera do tysięcy potencjalnych klientów. Zapytaj w rozgłośniach o ceny i zaplanuj część swojego budżetu na taki rodzaj reklamy – będziesz mile zaskoczony.
Podkreśl wygląd swojego obiektu. A może na przykład graffiti na ścianie budynku? Czyściutki samochód wyjeżdżający z połyskiem i kapaniem wody z myjni zawsze zapisuje się w pamięci. Spraw, żeby twój obiekt przyciągał uwagę. Oprócz znakomitego wyposażenia myjni także otoczenie powinno odpowiadać poziomowi twoich usług:
Kooperacja i wzajemna reklama z lokalnymi firmami może zwiększyć obroty.
Jeśli twoja myjnia samochodowa nie leży bezpośrednio przy przelotowej ulicy, to większość twoich klientów musi pochodzić z najbliższej okolicy. Dlatego też musisz dokładać wszelkich starań, aby twoje nazwisko było szeroko znane i budziło jak najlepsze skojarzenia. Reklamując się w lokalnych mediach i w mieście sprawisz, że twoje nazwisko zacznie być znane. Jeśli twoja myjnia oferuje coś specjalnego, to klienci o tym mówią (“A to ten z tym pięknym zdjęciem samochodu, co?”). Skojarzenie twojego nazwiska (albo nazwy twojej firmy) także ze szczodrymi gestami albo uczestnictwo w sąsiedzkiej kooperacji przynosi pozytywne skutki: Klienci kojarzą z tobą coś dobrego i chętnie korzystają z twoich usług!
Więcej na temat, jak z powodzeniem przywiązać klientów do twojej myjni, dowiesz się tutaj!