Menü
header_blog_ger_gr_11.jpg
Schließen
Serwis

WashTec Operational
Services Sp. z.o.o.
 

ul. Wadowicka 8H
30-415 Kraków
Tel.: +48 12 269 18 00
E-Mail: serwis[at]washtec.pl

 

WashTec Polska Sp. z o.o.

ul. Sienna 73

00-833 Warszawa

Telefon +48 782 402 999

Formularz kontaktowy

Najskuteczniejsze metody reklamy – jak najlepiej zwrócisz uwagę na swoją myjnię

Jesteś doskonale przygotowany do prowadzenia codziennego biznesu, stosujesz tylko najwyższej jakości ekologiczne środki chemiczne i masz zespół ludzi, który zapewni doskonałą obsługę klienta? Teraz tylko muszą przyjść klienci. Najlepiej przyciągniesz ich ciekawą koncepcją marketingową. Ważne jest, abyś od początku wzbudził zainteresowanie klientów i podtrzymywał ich zainteresowanie przez dobrą obsługę i ekscytujące akcje promocyjne.

 

Wszyscy są zaproszeni i muszą o tym wiedzieć

Już tylko kilka tygodni do otwarcia myjni – nadszedł czas, abyś stał się aktywny! W końcu tylko ci klienci, którzy będą wiedzieć o istnieniu nowej myjni, zajrzą z ciekawością do ciebie. Dlatego też ważne jest podjęcie właściwych działań: uruchom lokalną reklamę. Może to być ogłoszenie w miejscowej gazecie, które ukaże się kilka razy do czasu otwarcia myjni, reklama radiowa w lokalnej rozgłośni albo też reklama plakatowa na dużym rondzie przed centrum handlowym albo przed dworcem kolejowym. Informacja jest zawsze taka sama: nowa myjnia – data – miejsce – serdeczne zaproszenie – specjalne rabaty na start. Reklama nie jest przeładowana, ale zawiera wszystko, co najważniejsze.

 

Tablice jako drogowskaz

Za pomocą flag lub tablic, które są widoczne już z daleka, informujesz o swojej lokalizacji przejeżdżających potencjalnych klientów. Strzałkami możesz oznakować wjazd na swoją myjnię. Jeśli uzyskasz pozwolenie od miasta, możesz też ustawić przy drodze tablice, które poinformują kierowców, że na przykład po 200 metrach muszą skręcić w lewo, aby dojechać do twojej myjni. Takie oznakowanie daje podwójnie pozytywny efekt: kto jest w drodze do ciebie, ten wygodnie dotrze na miejsce. Kto nie wybiera się do ciebie, zostanie poinformowany o możliwości umycia auta i rozważy tę możliwość albo zapamięta twój obiekt, aby później z niego skorzystać. Bliższe informacje na temat oznakowania i działań marketingowych na start znajdziesz także w tym artykule.

 

Bądź widoczny wirtualnie

Nie ma pewności, że wszyscy potencjalni klienci z twojej okolicy czytają gazety, słuchają radia albo przypadkowo przejeżdżają w pobliżu twojej myjni. Do tych ewentualnych klientów możesz dotrzeć na przykład przez Internet:

  • Utwórz stronę internetową ze wszystkimi istotnymi informacjami.
  • Umieść swoją firmę na Mapach Google, aby była natychmiast wyświetlana, gdy ktoś w twojej okolicy poszukuje myjni.
  • Utwórz konto swojej myjni na Facebooku.
  • Włącz ogłoszenia w Google, aby twój obiekt był natychmiast wyświetlany przy wyszukiwaniu tekstowym.

Z wyjątkiem Map Google wszystkie te możliwości wymagają jednak nieco pracy: strona internetowa powinna być rozpoznawalna, zarówno pod względem szaty graficznej jak i barw firmowych, ale także dzięki zdjęciom lub filmikom umieszczonym na stronie. To samo dotyczy Facebooka. W obu przypadkach musisz pamiętać o natychmiastowym umieszczaniu wszystkich akcji promocyjnych i zmian, aby twoi klienci nie otrzymywali sprzecznych informacji w Internecie. Istnieje również możliwość zaoferowania swoim klientom biuletynu i bieżącego informowania osób zainteresowanych przez listy mailingowe.

Ogłoszenia w Google możesz dostosowywać w zależności od pory roku lub akcji. Zawężając grupę docelową i ogłoszenia testowe dowiesz się też, kiedy i na jak długo opłaca się emitowanie reklamy dla konkretnej grupy użytkowników. Tutaj znajdziesz dalsze informacje na ten temat.

 

Upominki dla podtrzymania pamięci

Ludzie lubią otrzymywać prezenty. Możesz wykorzystać ten fakt, aby stale i w miły sposób przypominać klientom o swojej myjni. Dobrymi drobnymi upominkami są na przykład:

  • tarcze parkingowe,
  • skrobaczki do lodu,
  • ściereczki z mikrowłókien,
  • etui na dokumenty pojazdu i prawo jazdy,
  • długopisy,
  • smycze na klucze,
  • notesy,
  • kalendarzyki kieszonkowe,
  • baloniki,
  • samochody-zabawki,
  • karty do gry.

Które z tych drobnych prezentów w jaki sposób działają, dowiesz się w tym artykule. Z zasady chodzi o to, aby stale przypominać klientom o twojej myjni w pozytywny sposób.

 

Lojalność, a także spontaniczność są nagradzane

Dzięki specjalnym zniżkom uda ci się przyciągnąć klientów o różnym charakterze. Klienci spontaniczni przyjadą zaraz po pracy, jeśli na krótko zaoferujesz rabat popołudniowy i ogłosisz to na swojej stronie internetowej i na Facebooku. Natomiast tych, którzy lubią systematyczność i często myją swój samochód, przyciągniesz takimi ofertami, jak rabat procentowy na określoną ilość usług mycia albo co dziesiąte bezpłatne mycie. Ale możesz także zwabić osoby lubiące planowanie przez zaoferowanie na początku każdego sezonu lub na specjalne okazje akcji rabatowych na najważniejsze programy mycia. Bądź kreatywny! Klienci będą Ci wdzięczni.

 

Wniosek: marketing to praca na wielu płaszczyznach

Bez reklamy nie ma klientów – ten rachunek jest prosty. Obecnie istnieje wiele sposobów na zwrócenie uwagi na twoją myjnię. Zwłaszcza na początku dbaj o regionalną reklamę i oznakowanie oraz nigdy nie zapomianaj o starannym utrzymywaniu swojej obecności w Internecie. Przyciągaj potencjalnych klientów w określonych terminach ekscytującymi ofertami, wynagradzaj wierność i stale dbaj o codzienną pamięć klientów, rozdając drobne upominki. W ten sposób zdobędziesz i utrzymasz zainteresowanie swoich klientów.